Search found 9061 matches

by popscomet
Fri Jun 18, 2021 11:50 pm
Forum: Comet Lounge
Topic: Finally watched Ford vs Fearri tonight
Replies: 10
Views: 69

Re: Finally watched Ford vs Fearri tonight

lavron wrote:
Fri Jun 18, 2021 10:12 pm
I guess all movies have to add a little drama, Lee Iacocca is probably not that a exciting person Maybe Jason Borne would play me in a movie as well :lol:
see Ya,
mike
:roll: BOY O BOY...that would be a block buster for sure :shock: what kind of rateing would it have? :roll: :shock:
by popscomet
Fri Jun 18, 2021 7:29 pm
Forum: Introduce Yourself
Topic: New Comet owner here - 64 Wagon
Replies: 14
Views: 94

Re: New Comet owner here - 64 Wagon

My wagon is a K-code, too bad it's not the same as the Mustang lol Yeah, I'm old '65 Cyclone guy. Speaking of options, my Cyclone had bench seats, 3 on the tree and a trailer hitch. The guy that bought it and restored it put buckets, console and 4 speed in it. He messed up an odd car. Joe when I we...
by popscomet
Fri Jun 18, 2021 7:24 pm
Forum: Comet Lounge
Topic: Finally watched Ford vs Fearri tonight
Replies: 10
Views: 69

Re: Finally watched Ford vs Fearri tonight

Joe Travers wrote:
Fri Jun 18, 2021 6:45 pm
SASSY wrote:
Fri Jun 18, 2021 4:45 pm
U gonna have to catch it first! :mrgreen: :lol:
Crap Fred! Now I'm worked up. Might have to watch it :lol:

Joe
It's a good show,,,,watched it on TV,,,,,later my grd son bought the flick for me,,,kinda feel pumped about watching it again,,,,,,pop
by popscomet
Thu Jun 17, 2021 11:56 pm
Forum: Introduce Yourself
Topic: New Comet owner here - 64 Wagon
Replies: 14
Views: 94

Re: New Comet owner here - 64 Wagon

Cool wagon, Brian! PO had a factory 4 speed wagon or converted? I imagine a factory car was a very rare option. Joe at one time,,you could order a car like you really wanted,,,just check the right box,and that's what you would get!!!but now you get thier packge ....back in 1991 when I ordered my ra...
by popscomet
Mon Jun 14, 2021 7:57 pm
Forum: Comet Lounge
Topic: Beer cruise!
Replies: 10
Views: 67

Re: Beer cruise!

Joe Travers wrote:
Mon Jun 14, 2021 7:29 pm
I have a Lincoln turbo cruiser for my bad back, Pop 8)
If the computer chip burns out, I'll still have a carbureted vehicle....... :roll:

Joe
cool pop ain't short of a driver in any case.....carb or FI
by popscomet
Mon Jun 14, 2021 6:44 pm
Forum: Comet Lounge
Topic: Beer cruise!
Replies: 10
Views: 67

Re: Beer cruise!

Really,,when you reach a certain point or age in life,,,these big cam shafts and low gears and carbs start taking a back seat ,,,at least for us,,we have race cars ,drag car,,4spds all kinds of intakes just collecting dust,,,POP is at the point I sometimes think I ought to change OL red to a bone st...
by popscomet
Mon Jun 14, 2021 6:16 pm
Forum: Comet Lounge
Topic: Update on me.
Replies: 121
Views: 1397

Re: Update on me.

great news.LORI !!just proves there us power in prayer,,,,we serve a good LORD !!! thanks and you take care of yourself and stay healthy....your work ain't done yet,kiddo !!! pop
by popscomet
Mon Jun 14, 2021 2:01 pm
Forum: Introduce Yourself
Topic: 1964 Comet Caliente 2 dr. HT
Replies: 6
Views: 45

Re: 1964 Comet Caliente 2 dr. HT

Yes ! but only on a 5bolt you have to change it or mill it down,,if you use a 65 or newer trans,,,a 6bolt bh takes anything.....pop
by popscomet
Mon Jun 14, 2021 1:46 pm
Forum: Comet Lounge
Topic: Beer cruise!
Replies: 10
Views: 67

Re: Beer cruise!

cool !! great to be able to relive and think about those good old days when life was so much simpler,,we had the world by the tail....we just didn't know it :shock: and red stands out against that back ground.... :) pop
by popscomet
Sun Jun 13, 2021 10:38 pm
Forum: 64 - 65 Comets
Topic: Lavron's '64 Build Thread
Replies: 2206
Views: 198693

Re: Lavron's '64 Build Thread

grab the stem and try to twist and pull it...might be able help seat it better....might work might not...then re soap it
by popscomet
Sun Jun 13, 2021 10:24 pm
Forum: Introduce Yourself
Topic: 1964 Comet Caliente 2 dr. HT
Replies: 6
Views: 45

Re: 1964 Comet Caliente 2 dr. HT

I'll post some photo's at a later date. I picked up a 4 speed with hearst shifter out of a Torino. Had to mill a few thousands off the nose cone where it fits in the bell housing, fabricating a crossmember and change the front drive shaft yoke. Appears the hole in the tunnel may be a little differe...
by popscomet
Sun Jun 13, 2021 10:10 pm
Forum: Comet Lounge
Topic: WOW the birthdays!!!!
Replies: 534
Views: 50567

Re: WOW the birthdays!!!!

Jims65cyclone wrote:
Sun Jun 13, 2021 7:11 pm
Happy Birthday, Kevin! :D

Jim
POP 2nds that,,,and thanks for your input at PF......
by popscomet
Fri Jun 11, 2021 12:20 am
Forum: 64 - 65 Comets
Topic: Add a Windshield Washer Set Up
Replies: 11
Views: 158

Re: Add a Windshield Washer Set Up

:lol: :lol: more then likely it's pay back,,,,ain't nothing free in this world :!: :roll:
by popscomet
Thu Jun 10, 2021 8:44 pm
Forum: 64 - 65 Comets
Topic: Add a Windshield Washer Set Up
Replies: 11
Views: 158

Re: Add a Windshield Washer Set Up

Is this the same dealership you hang out at 2 or 3 days a week? If so, you should tell them they need to replace it for free, or you'll hang out there EVERY day. They'll probably replace both of them before you can snap your fingers. :lol: :lol: :lol: Jim is that STATEMENT TACKY,,OR is it not???......
by popscomet
Wed Jun 09, 2021 9:52 pm
Forum: 64 - 65 Comets
Topic: Add a Windshield Washer Set Up
Replies: 11
Views: 158

Re: Add a Windshield Washer Set Up

Talking about wipers,,last thursday on way to PF,,was in TENN almost at the 126 exit off I40...70 mph pouring down rain,wipers on high and the drivers side wiper blade came off and flew over top of truck...got on shoulder quick and got off ....bought new blade at truck stop....monday took truck back...